Методическо обединение на учителите от начален етап на обучение в СОУ „Петко Р. Славейков“, Трявна.
Букварите на нашите баби, родители, братя и сестри, на предишни и сегашни първокласници – от 1947 година насам:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Представяне на научно-практическо изследване
Един подход за реализация на приемственост и когнитивна връзка между интерактивните единици в предучилищното и началното училищно образование – доклад за участие в научно-практическата конференция „Водим бъдещето за ръка“, 25–28 април 2012 г., Велико Търново.
Автори:
Емануела Йовчева, Ваня Панева, СОУ „Петко Рачев Славейков“ гр. Трявна
Гл. асистент д-р Анелия Иванова, Русенски университет „Ангел Кънчев“
Резюме
В доклада е очертана необходимостта от използване на нови педагогически техники и технологични решения в предучилищното и начално училищно образование с цел стимулиране на мотивацията за учене у децата, креативността, критичното мислене и критичното самопознание, уменията за изразяване, за работа в екип, толерантността, доверието към учителя и съучениците. Интерактивните техники са дискутирани като най-удачен подход за обучение на съвременните деца и са разгледани теоретичните основи, на които те се базират. Представена е практическата реализация на две интерактивни единици по Родна реч и БЕЛ , с които се прави опит за осъществяване на приемственост и когнитивна връзка между обучението в подготвителна група и първи клас в съответствие с идеите на конструктивизма.
Pingback: Моето букварче « Блог на Zelenkroki
С умиление си припомних моето първо букварче и изящните букви, които изписвах в тетрадките. Надявам се то
да събуди интереса и на малките палавници днес – непременно ще опитам! Благодаря за удоволствието, което
ми предостави!